Figen YEŞİLADA

Doç. Dr. FİGEN YEŞİLADA

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

Telefon numarası +90 392 671 11 11
Dahili 2247
Ofis CU227
Diğer bilgiler

Öz geçmiş

Öğrenim Durumu
  • Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme (Doktora, 1999)
  • Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme (Yüksek Lisans, 1995)
  • Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme (Lisans, 1992)
Yayınlar

Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

  • Tessema, D.H., Yesilada, F., Aghaei, I. and Ahmed, J.N. (2024), "Influence of perceived service quality on word-of-mouth: the mediating role of brand trust and student satisfaction", Journal of Applied Research in Higher Education, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/JARH - 2024
  • Sağlık Finansmanında Devrim Yaratmak: MENA Bölgesinde Yenilikçi Teknolojilerin Tıbbi Talep Maliyeti Üzerindeki Etkisi - 2024
  • Sohar Endüstriyel Kümesi: Politika Uygulama Engelleri - 2023
  • Mağaza İmajı ve Memnuniyet Arasındaki İlişkide Alışveriş Sıklığının Düzenleyici Rolü: Kıbrıs Örneği - 2021

Diğer yayınlar

  • Türkiyede Ekonomik İstikrarsızlık Ortamında Pazar Çekiciliği ve Ekonomik Büyüme Arasındaki Nedensellik İişkisi - 2022

Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI,SSCI,Arts and Humanities)

  • ABD'de karbon nötrlüğüne yönelik eko-inovasyonun ve küreselleşmenin rolü - 2021
Yönetilen Tezler

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri

  • AZERBAYCAN VE TÜRKİYE AKILLI TELEFON PAZARINDA SOSYAL MEDYANIN MARKA İTİBARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: IPHONE AKILLI TELEFON ÖRNEĞİ - 2023
  • Dijital Pazarlamanın Çevrimiçi Satın Alma Üzerindeki Etkisi: Müşteri İlişkileri Yönetiminin Aracı Rolü - 2023
  • Hastaların Sağlık Bakım Kalitesinden Memnuniyetlerinin ve Hizmet Kalitesi Boyutları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi - 2023
  • Liberya MontserradoBölgesindeki Sağlık Çalışanlarının Teletıp Hakkındaki Bilgi ve Algılarının Değerlendirilmesi - 2023
  • Galkacyo Tıp Merkezi Ve Modern Hastanelerde (Mudug. Bölge Somali) Sağlık Hizmetinin İyileştirilmesine ve Hasta Memnuniyetine Katkıda Bulunan Faktörler - 2023
  • Zimbabve'de Covid-19 Pandemisinin Finans Sektörü Üzerindeki Etkilerinin Analizi - 2023
  • Sağlık Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi. Kuzey Kıbrıs Devlet Hastanelerinin Acil Üniteleri Örneği - 2023
  • Otomatik Vezne Makinelerinin (ATM) Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkinliğinin İncelenmesi: Sierra Leone Örneği - 2023
  • Hastaların Sağlık Hizmeti Kalitesi Algısı, Memnuniyeti ve Davranışsal Niyetleri: Somali, Mogadişu'da Ampirik Bir Çalışma. - 2022
  • Dijital Pazarlamanın İşletmelerin Finansal Performansına Etkileri - 2022
  • Covid-19 Pandemisi Sırasında Demokratik Kongo Cumhuriyeti'nde Hasta Memnuniyetini Artırmada Sağlık Teknolojisinin Kullanımı - 2022
  • Kuzey Kıbrıs'ta Özel Hastanelerde Hasta Memnuniyeti, Hizmet Kalitesi ve Hasta Bağlılığı - 2022
  • Algılanan Kalite, Algılanan Değer ve Algılanan Fiyatın Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkisi: Müşteri Memnuniyetinin Aracı Rolü - 2022
  • Dijital pazarlamanın küçük ve orta ölçekli işletmeler üzerindeki etkileri: Lefkoşa, Kuzey Kıbrıs örneği - 2022
  • Kuzey Kıbrıs'ta Özel Hastanelerde Hasta Memnuniyeti, Hizmet Kalitesi ve Hasta Bağlılığı - 2022
  • Satış Gelişirmenin Müşteri Bağlılığı Üzerindeki Etkileri - 2022
  • Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi - 2022
  • Dijital Pazarlama Ve Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler Üzerindeki Etkisi - 2022
  • Algılanan Hizmet Kalitesi ve Müşteri Vatandaşlık Davranışı Arasındaki İlişkide Müşteri Bağlılığının Aracı Etkisi: Nijerya Bankacılık Sektörü Örneği - 2022
  • Nijerya Özel Hastanelerinde Hizmet Kalitesinin Hasta Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi; Algılanan Değerin Düzenleyici Rolü - 2022
  • Makro Çevre Güçler ve İşletmeler Üzerindeki Etkileri: Sudan'da Bir Vaka Çalışması - 2022
  • Doğum Öncesi ve Doğum Sırasında Kadınların Sağlık ve Tedavi Kalitesi Algıları: Nijerya Delta Eyaletindeki Kamu Hastanesinde Bir Vaka Çalışması - 2022
  • Cyprus Crown Tüp Bebek Merkezinde Müşteri İlişkileri Yönetimi, Hasta Memnuniyeti ve Hasta Bağlılığı - 2022
  • Satış Geliştirmenin Müşteri Sadakatine Etkisi - 2022
Projeler
  • Economic Interdependence Market Research Grant Program (2010), UNDP
  • Kıbrıs Sivil Toplum Geliştirme Programı (2007-2009), BM Kalkınma Programı
  • “Ege Ekonomiyi Geliştirme Vakfı (EGEV), Ege Bölgesi Kalkınma Planı”, İzmir.
  • “Ege Bölgesi Genç İşadamları Derneği (EGİAD) Uluslararası Tanıtım Projesi”, İzmir.
  • “İŞKOBİRLİK Alışveriş Merkezi Pazar Araştırması Projesi”, İzmir.
  • “ATAKALP Hastanesi Pazarlama ve Halkla İlişkiler Projesi”, İzmir.
  • “Ege Serbest Bölge, Uzay Kampı Pazar araştırması Projesi”, İzmir
  • “İzmir çevresi Pazar Özellikleri ve Bölgede Potansiyel Yatırım Önerileri Raporu”, BİMER, İzmir.
  • “İzmir-Antalya Sahil Şeridi Ambalajlı İçme Suyu Pazarı Araştırma Projesi”, BİMER, İzmir.
  • Dünya Bankası – İGEME; Tarımsal KOBİler için Danışmanlık Programı,
Ödüller
  • 2008 Muhan Soysal İşletmecilik Kongresi, En iyi 2. Makale Ödülü (2008)
Çalışma Alanları
  • Pazarlama
  • Stratejik Yöneetim
  • Uluslararası Pazarlama
İdari Görevler
  • İşletme Yönetimi Profesyonel Doktora Programı, Koordinatör (2024-DEVAM EDİYOR)
  • Sağlık Yönetimi Profesyonel Doktora Programı, Koordinatör (2024-DEVAM EDİYOR)