Yurt Başvurusu
BaşvurYeni öğrenciler temsilci sistemi aracılığı ile başvuru yapabilir veya üniversiteye varıştan sonra yurtlarda kalmaya karar veren öğrenciler Yurtlar Müdürlüğü’ne giderek müsait odalara bakabilir ve beğendikleri yurt odalarının fiyatlarını Muhasebe Müdürlüğü’nden yurt fiyat bilgisi alarak ödemesini yaptıktan sonra tekrardan Yurtlar Müdürlüğü’ne giderek kayıt işlemlerini tamamlayabilirler.
Üniversitemize yeni kayıt yapacak öğrenciler; yurt başvurusu için bölgelerindeki en yakın temsilcilik bürosu ya da Tanıtım Müdürlüğü ile görüşerek bilgi alabilirler. Müsait olan yurtlarda, oda tipi ve özelliklerine göre bilgilendirildikten sonra belirtilen süre içerisinde ödemelerini tamamlayan öğrencilerin yurt rezervasyonları Muhasebe Müdürlüğü tarafından onaylanır. Yurt kaydını iptal etmek isteyen öğrenciler için kayıt esnasında imzaladıkları Kayıt Taahhütnamesi’nde koşullar açıklanmıştır.
Daha önce yurtta kalan öğrenci kayıt dönemine göre yılda 2 defa güz ve bahar dönemi olmak üzere rezervasyon ücreti ödeyerek tekrardan yurt kaydı yapabilir. Bu süreçte öğrencinin hiç borcunun olmaması gerekmektedir.
Oda Transferi
Konakladığı yurt odasını bir sonraki akademik yıl için rezerve etmek isteyen öğrencilerin dönem bitmeden Yurtlar Müdürlüğü’ne talebini iletmeleri gerekir.
Oda Değişimi
Yurt oda değişimleri öğrencinin talebi üzerine birebir aynı olan başka bir oda ile yapılır. Yurt oda değişim talebi ilk defaya özel ücretsiz olarak yapılmaktadır. Ancak, öğrenci ikinci kez oda değişimine gitmek istiyorsa 100€ öğrenci hesabına yansıtılır. Öğrenci pahalı odadan daha ucuz bir odaya geçer ise ilk yaptığı sözleşme geçerlidir. Fiyat olarak farklı bir yurda geçildiği zaman fiyat farkı muhasebeye ödenir.
Ayrıca yurt müdürlüğü gerekli gördüğü zaman oda değişikliği yapma hakkı vardır.
İLETİŞİM
Yurtlar Müdürlüğü
Soli Yurdu, Zemin Kat
Tel: +90 392 671 1111 Dahili: 3333
Müdür: Samim COŞAR
E-posta: residence@ciu.edu.tr